Felhívás

Régi Várad blog "Fotók,képeslapok a régi Váradról" Facebook album fotóit használja fel forrás megjelöléssel.Írja meg véleményét a facebook.com-ra,vagy az egyvaradi@gmail.com -ra !
Sok román ajkú váradi szeretné olvasni a szöveget az anyanyelvén,mely részben elérhetővé válik' '

Köszönet mindenkinek '


2018. január 6., szombat

Egy Váradi archívum : Fotók,képeslapok a régi Váradról - Első album

Majdnem négy éve egy ötlet miatt gyorsan haza mentem.Ugyanis találtam a Facebookon régi képeslapokat,fotókat a régi Váradról összegyűjtve.Lementettem,majd ebből az anyagból készítettem egy nagy albumot Váradról.Több váradi Facebook csoportot és oldalt felkerestem,majd lementettem az ott talált fotókat,képeslapokat.Így született meg a Fotók,képeslapok a régi Váradról című albumot,mely hamar betelt.A tisztesség megkövetelte,tüntessem fel a szerzőt,vagy a forrást.Ezt az albumot több százezren nézték meg,vagy kattintottak rá.Az érdemem csak annyi,hogy lementettem a fotókat és a képeslapokat,majd szerkesztettem az albumot.A dicséret azokat illeti,akik feltették az internetre.Nem volt a hiábavaló a munkám,mert nagyon sokan nézték meg.Ezt írtam a bevezetőben : "Jó nézni a régi fotókat és képeslapokat Váradról ...Kalandozzunk Várad különböző korszakaiba '"

Ha nekem megvan,akkor legyen meg sokan,akik szeretik a régi Váradot.Ezért megosztom a Facebook albumot,melyen található a szerző és a forrás.Majd a Google Fotók alkalmazásban is megnézheti. Remélem sok váradinak okozok egy kis örömet,ha megnézhetik a régi Váradot.

Néhány fotó,képeslap a régi Váradról a Facebook albumból 

Egy Váradi fényképe. 
Zöldfa utca/V. Alecsandri.Forrás:Nagyvárad szeretett városunk Facebook
 Egy Váradi fényképe. 
Köröspart - Pescăruş vendéglő.Forrás : Nagyvárad szeretett városunk Facebook
Egy Váradi fényképe.
Téglavető/6 Martie/Dacia út,jobbra a Transilvaniei utca.Nagyvárad szeretett városunk Facebook 
Egy Váradi fényképe. 
A régi Szent László (Unirii) tér.Nagyvárad szeretett városunk Facebook  
Egy Váradi fényképe. 
Szent László (Unirii) téri részlet villamossal, Többarcú Nagyvárad.Nagyvárad szeretett városunk Facebook 
Egy Váradi fényképe. 
Régi nagypiac és környéke.Nagyvárad szeretett városunk Facebook 
Egy Váradi fényképe. 
'70-es évek vége. A széken álló úriemberek motorvesenyt figyelnek a Széles (ma Menumorut) utcán. Van valakinek esetleg valamilyen emléke az egykori váradi utcai versenyekrõl ,Többarcú Nagyvárad.Nagyvárad szeretett városunk Facebook
Egy Váradi fényképe. 
Körös részlet,.Forrás : Nagyvárad szeretett városunk Facebook  
Egy Váradi fényképe. 
A Kék Macska terasza.Forrás : Nagyvárad szeretett városunk Facebook 
Egy Váradi fényképe. 
Gyerekkórház helye.Forrás : Nagyvárad szeretett városunk Facebook 
Egy Váradi fényképe. 
Színház.Forrás : Nagyvárad szeretett városunk Facebook 

Teljes album : Egy Váradi Facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése