Felhívás

Régi Várad blog "Fotók,képeslapok a régi Váradról" Facebook album fotóit használja fel forrás megjelöléssel.Írja meg véleményét a facebook.com-ra,vagy az egyvaradi@gmail.com -ra !
Sok román ajkú váradi szeretné olvasni a szöveget az anyanyelvén,mely részben elérhetővé válik' '

Köszönet mindenkinek '


2017. február 20., hétfő

Nézők a motorversenyen

Egy Váradi fényképe. 
'70-es évek vége. A széken álló úriemberek motorvesenyt figyelnek a Széles (ma Menumorut) utcán. Van valakinek esetleg valamilyen emléke az egykori váradi utcai versenyekről ,Többarcú Nagyvárad.Forrás : Nagyvárad szeretett városunk Facebook 
Megnézhető : facebook.com/EgyVaradi 

Válogatás a hozzászólásokból 

Jo kis versenyek voltak , Viktor Ek vertek mindenkit!

Perecz Viktor is abban az idoben versenyzett

Emlékszik valaki : Miron Sanyira ? ö is abban az idöben versenyzett .

engem is vitt edesapam bar o nagy biciglis volt 

ja viktorek gyalaztak mindenkit abba az idobe imadtam az oldalkocsis versenyeket

Az apukám engem is vitt, a cukrászda előtt űltem kisszéken, közben Batont eszegettem.

Szalmabálákat raktak az oszlopokra és a veszélyes helyekre.

Igen,a régi Breiner Béla utcán laktam és előttünk volt a verseny.125,250esek na meg az oldal kocsisok

Nagymamám a Szigligeti utcában lakott,az ablakból nèztük a motorversenyt,olyan èrdekes szaga volt a motoroknak ès a házak fala szalmakötegekkel volt kirakva,egy èlmèny volt bár nagyon hangos!!!!!

Igen meg gyerek voltam apu mindig elvitt ezekre a versenyekre piszok hangos volt ,,zajvedo dugo'' a fasorban sem de en elveztem. Ha jol emlekszem a legtobbszor egy testverpar Atilla meg Arpi nyertek 250 meg 500cm3.

Sajnos nincsen képem 😕 gyerek ként az ablakból néztem a motorversenyt nagyszülők a Breiner Béla 70 szàm alatt laktak.

Van emlékem ! Ott robogtam közöttük 78-79-ben !

AZ URIutcan volt a motorverseny en ott lakom emlekszem mijen szemetet csinaltak bejatak hozzank vizet inni 

"64-65-os evekben lehetett, mint kivancsiskodo kislanyok mindig kimentunk ezekre a versenyekre bameszkodni. Ugy remlik mintha tavasszal lettek volna megrendezve. Emlekszem szalmabalakkal voltak a fak korbeagyzva, ha netalan neki futna valamelyik versenyzo. A kanyarokban is ugyancsak szalmabalakat halmoztak fel.Eppen ott is, ahol ezek a fiatalemberek nezelodnek, szemben volt egy utcasarok, es ott is ott voltak a szalmabalak. A Ferenczi testverek nevere emlekszem. 

az oreg Ridire emlekszik e meg valaki?

Persze az oreg a korozsutcan lakott a decebal vegen, szomszedok voltunk 

Marmint a decebal feloli vegen, en meg a kozepen.22sz. 

Volt neki rengeteg oreg motorja, tobbekkozt egy bmw szaharaja 

Ja es a versenyeken o jart korbe az oldalkocsis motorral, es hirdette milyen cc kovetkezik 

Talan 83 korul en is voltam es nagyon elveztem egy vasarnap delelott az Eminescu s a Szeles utca keresztezodesnel a benzinkutnal fordultak meg [vagy tevedek ?]

Apam mindig kivitt a versenyekre, aztan mar mentem egyedul is

hogyne arrafele laktam es mi is kialltunk nezni csak az a baj hogy nagyon regen volt                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése