Felhívás

Régi Várad blog "Fotók,képeslapok a régi Váradról" Facebook album fotóit használja fel forrás megjelöléssel.Írja meg véleményét a facebook.com-ra,vagy az egyvaradi@gmail.com -ra !
Sok román ajkú váradi szeretné olvasni a szöveget az anyanyelvén,mely részben elérhetővé válik' '

Köszönet mindenkinek '


2017. február 19., vasárnap

Régi nagypiac és környéke

Egy Váradi fényképe. 
Régi nagypiac és környéke.Forrás :Nagyvárad szeretett városunk Facebook 
Megnézhető : facebook.com/EgyVaradi

Válogatás a hozzászólásokból 

"Ez a regi piac...

Annak ,idejen a 3 villamos ott jart a kep bal oldalan lathato bodek mogott es tovabb haladt a Gillanyi uton a vegmegalloja pedig a mai benzinkut es a mellette leve kistemplom kozott volt . Termeszetesen akkoriban meg meg volt a Sorgyar is ,es vel szemben a maganhazak is rengeteg eperfaval !!!!

Nagymamámal sokat jártam a piacra, hátul árult kosarat meg szappant a szitaárus mellet

Ugy emlekszem az a villamos ;;valtoval;; jart a Cuza-Vodan a szinhaz melett majd egeszen a Decebal hid melett a mai Profiig

Itt aztan volt igazi vasari hangulat nem mint most

Iten arultok a Gorog dinyet Anyamal !!!

Ezen a piacon arultam evekig a zoldsegeimet es a savanyu kaposztat is ,nekem tetszett nagyon

Emlekszem a bodekhoz nem szerettem menni, mert nem ertem el , es nem tudtam kerni az eladotol hogy mit akarok

Ez a kep eszembe juttatja a gyermekkoromat , amikor edesanyam elkuldott vasarolni par dologert.

Sokat arult itt a nagytatam ....

Ki emlekszik meg a paprikas nenire 

nagybatyam az egyik baloldali feher epulrtmen ha jool emlekszem zoknit es fehernemut arult. Radu bacsi fiatalkoraban nagy boxolo volt.

1975-ben dolgosztam itt a meterarus üzletbe 

annakidejen itt arultam nyaranta a kajszit

sok palacsintat falatoztunk ezen a helyen igaz jo husszu sort kellett kialni erte de akkor meg az emberek turelmesebbek voltak nem mint a mai vilagban mindenki rohan senki nem er ra semmire mintha az egesz eletuk egy loverseny volna "
                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése