Felhívás

Régi Várad blog "Fotók,képeslapok a régi Váradról" Facebook album fotóit használja fel forrás megjelöléssel.Írja meg véleményét a facebook.com-ra,vagy az egyvaradi@gmail.com -ra !
Sok román ajkú váradi szeretné olvasni a szöveget az anyanyelvén,mely részben elérhetővé válik' '

Köszönet mindenkinek '


2017. február 19., vasárnap

Régi nagypiac és környéke

Egy Váradi fényképe. 
Régi nagypiac és környéke.Forrás : Nagyvárad szeretett városunk Facebook  
Megnézhető : facebook.com/EgyVaradi 

Válogatás a hozzászólásokból 

"en itt nottem fel

szerettem ott lakni

Primul bloc turn din Oradea...lingă piața mare...am locuit la etajul 7....cred ca ne-am mutat în '62....oricum acolo am văzut la tv . asasinarea lui Kennedy. ...căci va rog sa stiti...aveam tv...rusesc...Rubin...ha..ha...

N-ati cunoscut cumva pe Kiss Ági ..Au locuit acolo in bloc dar au plecat in Ungaria si de acolo poate in America Nu stiti ceva despre ea? A fost sportiva , gimnastica nu pot gasi nici cum ..

Jolanda...au trecut 50 de ani....după nume nu,oricum...au mai locuit acolo citiva copii pe care i-am întâlnit apoi în liceu..eu am plecat din bloc în 65...in Rogerius...acolo unde și acum locuiesc parintii "    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése